انعکاس خبر برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت

پوشش برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در خبرگزاری‌ها…

با انتشار خبر برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت توسط معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، آقای دکتر یونس پناهی، خبرگزاری‌های معتبر داخلی همچون ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری مهر، همچنین دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، برگزاری این فستیوال ملی را اطلاع رسانی کردند.
اطلاع رسانی رویدادهای ملی چون فستیوال ایده بازار فناوری سلامت، می تواند برای افراد مشتاق به فعالیت در حوزه های فناوری، امیدبخش و فرصت آفرین باشد. حضور مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی و متولیان حوزه فناوری، از یک طرف و حضور سرمایه گذاران خصوصی، صندوق های سرمایه گذاری، شتابدهنده‌ها و همچنین نمایندگان صنعت در کنار فناوران، می تواند حلقه‌های زنجیره از ایده تا بازار را تکمیل کند. به همین سبب شرکت در رویدادهای فناورانه، برای هسته‌ها و شرکت های فناور و دانش بنیان فرصت خوبی برای معرفی محصولات، جذب سرمایه و تجاری سازی خواهد بود.
در زیر لینک اطلاع رسانی دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت را در برخی از خبرگزاری ها مختلف آورده شده است:

گفتنی است مهلت ارسال طرح در “بخش رقابتی” این رویداد و همچنین شرکت در بخش “رونمایی از محصولات دانش بنیان” تا 15 اردیبهشت 1402 است. فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت، پذیرای ایده ها، طرح ها و فناوری ها در سه حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خواهد بود.
فناوران گرامی، شرکت های دانش بنیان و دانش محور و علاقه مندان فعال در حوزه های رویداد، می توانند از طریق تکمیل فرم های الکترونیکی در سایت رویداد به نشانی https://health.ideasbazaar.ir/ در بخش های مختلف فستیوال، ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *