حمایت فدراسیون اقتصاد سلامت از دومین فستیوال ملی فناوری سلامت

حمایت فدراسیون اقتصاد سلامت-فستیوال فناوری سلامت

پیوستن فدراسیون اقتصاد سلامت به جمع حامیان دومین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت…


در جریان برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت، فدراسیون اقتصاد سلامت نیز، با توجه به ظرفیت ها، رسالت و چشم انداز خود در حضور موثر در صنعت سلامت کشور، به جمع حامیان این رویداد پیوست.

حضور این فدراسیون در فستیوال ایده بازار فناور سلامت، می‌تواند امیدبخش حضور شرکت های فعال، برای سرمایه گذاری و بهره برداری از طرح ها و ایده ها در سه حوزه داروهای گیاهی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی باشد. همچنین حمایت فدراسیون اقتصاد سلامت از این فستیوال، می‌تواند زمینه‌ساز حضور شرکت‌های دانش بنیان و مستعد حوزه سلامت برای نمایش توانمندی‌ ها، دستاوردها و همچنین انتقال تجربه موفق آن ها باشد.

فدراسیون اقتصاد سلامت به عنوان کانون همگرایی فعالان صنعت سلامت، در مهر ماه 1394 در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران تاسیس شد. در حال حاضر بیش از 15 تشکل فعال در حوزه سلامت کشور و بیش از 1000 شرکت، عضو این فدراسیون هستند. از جمله تشکل های عضو می توان به انجمن تولیدکنندگان داروهای طبیعی و فرآورده های طب سنتی، انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند، سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران، اتحادیه واردکنندگان مکمل های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران و انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآورده های گیاهان داروئی اشاره کرد.

فدراسیون اقتصاد سلامت، موضوعات فرابخشی و بالادستی تشکل های اقتصادی فعال حوزه سلامت را مورد توجه قرار می‌دهد. با وجود تاکید دولت محترم و همچنین مجلس شورای اسلامی بر همفکری با بخش خصوصی در تدوین قوانین و مقررات و اجرای برنامه ها و سیاست ها، فدراسیون اقتصاد سلامت ایران، در سال های گذشته نقش موثری در رفع چالش ها و بهبود مستمر کسب و کار در حوزه سلامت ایران داشته است؛ به طوری که در سال 1401، چهار پیشنهاد علمیاتی از سوی فدراسیون اقتصاد سلامت درمورد برنامه هفتم توسعه در حوزه اقتصاد سلامت تدوین و تقدیم گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *